ანგარიში
1.ინფორმაციულ–საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
თბილისი 94–ე სკოლა 39 საათი
ტრენერი–დავით ნოზაძე
მიზანი–საქართველოს სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება,ინფორმაციულ–საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ათვისებისა და გამოყენების კუთხით, რაც ხელს შეუწყობს სასწავლო პროცესში ისტ–ის ინტეგრირებას ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებისა და მასწავლებელთა პროფესიული სტანდარტების შესაბამისად.
ტრენინგ –კურსი მოიცავდა 4 მოდულს, 39 საათს.
I დღე ტრენინგის მონაწილეებმა გავიცანით ერთმანეთი.ტრენერმა გაგვაცნო კურსის მიზანი, განრიგი, საორგანიზაციო საკითხები. ჩაგვიტარა ლექცია power point პრეზენტაციის გამოყენებით. ტრენინგის ბოლოს შევავსეთ კითხვარები.
II მოდულის I დღეს გავიხსენეთ წინა ტრენინგი, გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები, დაგეგმვა, შეფასება, გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი.ტრენინგის ბოლოს შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
II მოდულის II დღეს ვისწავლეთ გაკვეთილის დაგეგმვისა და ჩატარებისათვის საჭირო ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტ ბრაუზერისა და საძიებო სისტემის საშუალებით. ტრენინგ–დღის ბოლოს შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
II მოდულის III დღეს გავიხსენეთ წინა ტრენინგი და გავეცანით ეფექტიან სასწავლო პრეზენტაციის მომზადებას. დღის ბოლოს შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
II მოდულის IV დღეს გავიხსენეთ წინა ტრენინგი და გავეცანით მოცემული ტრენინგ–დღის ამოცანებს. მოამზადეთ პრეზენტაცია შერჩეულ თემაზე, და წარუდგინეთ აუდიტორიას, რის შემდეგაც შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
II მოდულის V დღეს გავეცანით ვირტუალურ ლაბორატორიას და ელექტრონულ თამაშებს. განვიხილეთ მისი ეფექტური გამოყენება სასწავლო პროცესში.
II მოდულის VI დღეს ტექნიკური აღჭურვილობის გამართვას, სასწავლო მასალის, რესურსების მომზადებას. გავეცანით lemill-ს.
II მოდულის VII დღეს გავიხსენეთ წინა ტრენინგი და გავეცანით სწავლის შეფასებას, გაკვეთილის შეფასებას (რუბრიკის დამზადებას, პრეზენტაციას).
II მოდულის VIII დღეს გავიხსენეთ წინა ტრენინგი და გავეცანით ისტ–ის გამოყენებას მრავალკომპონენტიანი შეფასებისთვის, პირადი ელექტრონული დღიურის (ბლოგის) დარეგისტრირებას. დღის ბოლოს შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
III მოდულში გავეცანით ეფექტურ სასწავლო პროექტის ძირითად მახასიათებლებს, პროექტის დაგეგმვასადა აღწერას ისტ–ის გამოყენებით. დღის ბოლოს შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
IV მოდულში ვისწავლეთ მასწავლებელთა თვითშეფასების ფორმები და ისტ–ის ინსტრუმენტები, სლაიდშოუს გამოყენება, მასწავლებლის პორტფოლიოს შედგენა, Google–ს სერვისები: ბლოგი, ფორუმი, საიტი. მოდულის დამთავრების შემდეგ შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
ტრენინგის მნიშვნელობა: ტრენინგი ჩემთვის ნაყოფიერი და საინტერესო იყო. ტრენინგის დასრულების შემდეგ გავაცნობიერე ისტ–ის გამოყენების მნიშვნელობა სასწავლო პროცესში. ამ ტრენინგზე მიღებული ცოდნის საშუალებით შევძლებ ისტ–ის გამოყენებას სასწავლო პროცესის დასაგეგმად, სასწავლო რესურსების მოსამზადებლად. აუცილებლად გამოვიყენებ ისტ–ს მოსწავლეებთან, მშობლებთან და კოლეგებთან კომუნიკაციისათვის. შევძლებ მასწავლებლის პორტფოლიოს წარმოებას ისტ–ის გამოყენებით, შევქმნი პერსონალურ პორტფოლიოს, გავეცანი სწავლა–სწავლების ეფექტურ სტრატეგიებს ისტ–ის გამოყენებით. ვისწავლე ცნების რუკის შექმნა, ვენის დიაგრამა, T სქემა.
ვეცდები მიღებული ცოდნა და გამოყენება გავუზიარო კოლეგებს. კათედრის სხდომაზე წავიკითხავ მოხსენებას თემაზე: ისტ–ის გამოყენება სასწავლო პროცესში (კონკრეტული გაკვეთილის მაგალითზე).
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
თბილისი 94–ე სკოლა 39 საათი
ტრენერი–დავით ნოზაძე
მიზანი–საქართველოს სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება,ინფორმაციულ–საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ათვისებისა და გამოყენების კუთხით, რაც ხელს შეუწყობს სასწავლო პროცესში ისტ–ის ინტეგრირებას ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებისა და მასწავლებელთა პროფესიული სტანდარტების შესაბამისად.
ტრენინგ –კურსი მოიცავდა 4 მოდულს, 39 საათს.
I დღე ტრენინგის მონაწილეებმა გავიცანით ერთმანეთი.ტრენერმა გაგვაცნო კურსის მიზანი, განრიგი, საორგანიზაციო საკითხები. ჩაგვიტარა ლექცია power point პრეზენტაციის გამოყენებით. ტრენინგის ბოლოს შევავსეთ კითხვარები.
II მოდულის I დღეს გავიხსენეთ წინა ტრენინგი, გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები, დაგეგმვა, შეფასება, გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი.ტრენინგის ბოლოს შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
II მოდულის II დღეს ვისწავლეთ გაკვეთილის დაგეგმვისა და ჩატარებისათვის საჭირო ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტ ბრაუზერისა და საძიებო სისტემის საშუალებით. ტრენინგ–დღის ბოლოს შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
II მოდულის III დღეს გავიხსენეთ წინა ტრენინგი და გავეცანით ეფექტიან სასწავლო პრეზენტაციის მომზადებას. დღის ბოლოს შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
II მოდულის IV დღეს გავიხსენეთ წინა ტრენინგი და გავეცანით მოცემული ტრენინგ–დღის ამოცანებს. მოამზადეთ პრეზენტაცია შერჩეულ თემაზე, და წარუდგინეთ აუდიტორიას, რის შემდეგაც შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
II მოდულის V დღეს გავეცანით ვირტუალურ ლაბორატორიას და ელექტრონულ თამაშებს. განვიხილეთ მისი ეფექტური გამოყენება სასწავლო პროცესში.
II მოდულის VI დღეს ტექნიკური აღჭურვილობის გამართვას, სასწავლო მასალის, რესურსების მომზადებას. გავეცანით lemill-ს.
II მოდულის VII დღეს გავიხსენეთ წინა ტრენინგი და გავეცანით სწავლის შეფასებას, გაკვეთილის შეფასებას (რუბრიკის დამზადებას, პრეზენტაციას).
II მოდულის VIII დღეს გავიხსენეთ წინა ტრენინგი და გავეცანით ისტ–ის გამოყენებას მრავალკომპონენტიანი შეფასებისთვის, პირადი ელექტრონული დღიურის (ბლოგის) დარეგისტრირებას. დღის ბოლოს შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
III მოდულში გავეცანით ეფექტურ სასწავლო პროექტის ძირითად მახასიათებლებს, პროექტის დაგეგმვასადა აღწერას ისტ–ის გამოყენებით. დღის ბოლოს შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
IV მოდულში ვისწავლეთ მასწავლებელთა თვითშეფასების ფორმები და ისტ–ის ინსტრუმენტები, სლაიდშოუს გამოყენება, მასწავლებლის პორტფოლიოს შედგენა, Google–ს სერვისები: ბლოგი, ფორუმი, საიტი. მოდულის დამთავრების შემდეგ შევავსეთ შეფასების კითხვარები.
ტრენინგის მნიშვნელობა: ტრენინგი ჩემთვის ნაყოფიერი და საინტერესო იყო. ტრენინგის დასრულების შემდეგ გავაცნობიერე ისტ–ის გამოყენების მნიშვნელობა სასწავლო პროცესში. ამ ტრენინგზე მიღებული ცოდნის საშუალებით შევძლებ ისტ–ის გამოყენებას სასწავლო პროცესის დასაგეგმად, სასწავლო რესურსების მოსამზადებლად. აუცილებლად გამოვიყენებ ისტ–ს მოსწავლეებთან, მშობლებთან და კოლეგებთან კომუნიკაციისათვის. შევძლებ მასწავლებლის პორტფოლიოს წარმოებას ისტ–ის გამოყენებით, შევქმნი პერსონალურ პორტფოლიოს, გავეცანი სწავლა–სწავლების ეფექტურ სტრატეგიებს ისტ–ის გამოყენებით. ვისწავლე ცნების რუკის შექმნა, ვენის დიაგრამა, T სქემა.
ვეცდები მიღებული ცოდნა და გამოყენება გავუზიარო კოლეგებს. კათედრის სხდომაზე წავიკითხავ მოხსენებას თემაზე: ისტ–ის გამოყენება სასწავლო პროცესში (კონკრეტული გაკვეთილის მაგალითზე).
No comments:
Post a Comment